Sidor

fredag 20 maj 2011

Danshak (2011-05-14)

Dagen börjar med frukost på balkongen och en joggingrunda. Utsikten längs Edsviken är så vacker att man skulle kunna spränga ljudvallen av pur glädje. Fast det lyckas jag inte med hur otroligt det än verkar...

Stretch, snabbdusch och på med nya träningskläder för efter lunchen väntar SM-träning på NSW. Det blir en riktigt duktigt bra träning. J är verkligen en bra coach. När hon är klar med oss känner jag hur jag liksom svävar av possitiv energi (och svettas floder). Den här dagen kan inte annat än bli bra!

Från SM-träningen bär det direkt av mot Uppsala efter ytterligare dusch och piffning. Där väntar UBSS Danshak med frågesport, femkamp, grillning, As berömda kladdkaka, filmvisning och dans till vinylskivor. En riktigt härlig kväll med andra ord! Mest imponerad är jag över att jag faktiskt lyckades kasta stövel i rätt riktning. 2 meter på första försöket är inte så tokigt!

Trots att jag ägnat dagen åt att göra av med energi är det på något sätt ändå så att jag lämnar festen med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar